Word ‘King of the Game’ met JD's nieuwe kerstcampagne
04 Dec, 2022
2 minuten lezen
/
04 Dec, 2022
Met JD’s kerstcampagne ‘King of the Game’ wordt de geest van competitie en de magie van Kerstmis gevierd. Of je nu een professioneel podium betreedt, beats maakt in je slaapkamer of met je vrienden concurreert om de nieuwste looks: 'King of the Game' nodigt je uit om koning te zijn in je eigen gekozen streven.
Beeld: JD
Pop-Up Arcade Vanaf 1 december reist een mobile Pop-Up Arcade Tour langs verschillende JD filialen met retro arcade games als Mario Kart, Mortal Combat, Pac Man & Wonder Boy. Bezoekers in o.a. Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Antwerpen kunnen de spellen in de winkel spelen en zo verschillende JD goodies en prijzen winnen. In elke stad wordt degene met de hoogste score bekroond als 'King of the Game' en wint een prijs met o.a. JD exclusives, shop tegoed en kaarten voor 7Fest. Check onderaan deze pagina wanneer de arcade bij jou langskomt.
Mocht je voor het filiaal in Amsterdam kiezen, vergeet dan niet langs het Leidseplein te gaan. Speciaal voor kerstcampagne toont JD daar een Deepscreen billboard met 3D arcade. Deepscreen maakt gebruik van de eeuwenoude techniek van ‘anamorfose’, ook wel ‘forced perspective’ genoemd. Het is een manipulatietechniek waarmee beelden wiskundig vervormd worden tot een optische illusie. Zo lijkt de arcade grijparm letterlijk op je af te komen. Een knap staaltje technologie.
Beeld: JD
JD x 777 Next Talent Contest JD en 777 Records – ook wel bekend als het recordlabel van rapper en artiest Frenna – startten de eerste TikTok talentenjacht. Aspirant artiesten strijden via een auditie op TikTok of in een JD filiaal om een serieuze prijs: een single release met videoclip uitgebracht onder 777 Records. Op 27 november werden de finalisten bekend gemaakt. De groep bestaat uit 4 talenten uit de offline poule, de 2 TikTok talenten met de meeste views en 1 TikTok talent geselecteerd door het vakkundige panel – bestaande uit artiesten van 777 Records en een Music & Culture expert vanuit Complex NL. De 7 finalisten worden met intensieve workshops van 777 Records klaargestoomd voor de finale halverwege december.
Beeld: JD
Pop-Up Arcade Tour data:
30 november t/m 3 december: Antwerpen, Meir
3 t/m 5 december: Rotterdam, Lijnbaan
6 t/m 8 december: Amsterdam, Kalverstraat
9 t/m 10 december: Almere, Stationsstraat
11 t/m 13 december: Utrecht, Hoog Catharijne
14 t/m 16 december: Tilburg, Heuvelstraat
Meer van CreativeByNature
Off The Tracks: Utrecht's Urban Sports & Street Culture Festival
12 Jul / 2 minuten lezen
Nog geen reacties