PUMA introduceert eerste 'PUMA Creative Camp' in Nederland
08 Jul, 2022
2 minuten lezen
/
08 Jul, 2022
Creative camp
Jonge makers zijn bereid meer tijd te besteden aan creatieve activiteiten en dit samen met anderen te doen, dat is gebleken uit een onderzoek onder de doelgroep 18-34 jaar. Ze laten zich graag inspireren door de verhalen over groei, ambitie en doorzettingsvermogen van andere jonge creators. Dit werkt motiverend en geeft hen de basis voor hun creatieve output. Uit onderzoek bleek ook dat jonge creatievelingen graag buiten de routine treden en hun creativiteit alle ruimte geven. De natuur wordt gezien als een goede plek om dit te doen. Op basis van deze inzichten is het 'PUMA Creative Camp' opgezet onder het motto "Slow down to speed up". Het onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van PUMA en Kult & Ace is een samenwerking met de creatieve PACT community, een jongerenplatform voor marketing en onderzoek.
Inspirerende lezingen en interactieve workshops
Tijdens het kamp zullen er meerdere lezingen en seminars door experts uit verschillende branches plaatsvinden. Zo zullen Borre Akkersdijk van BYBORRE en Laura Aanen van RECONSTRUCT voor lezingen en workshops zorgen over onderwerpen zoals duurzaamheid, de toekomst van de mode-industrie en de sociale, culturele en sociale aspecten van fotografie. Het PUMA Creative Camp is gratis en is bedoeld jongere de ruimte te geven om hun creativiteit te uiten en te ontdekken. Daarnaast is het kamp ook bedoelt om de connectie aan te gaan met elkaar en vanuit daar sterke relaties te bouwen.
De eerste editie van PUMA Creative Camp vindt plaats op 16 juli in de Tuinen van West in Amsterdam. Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar voor deze creatieve get-away. Inschrijven kan via deze link. Houd de website in de gaten voor het volledige programma!
Nog geen reacties