Burberry onthult gloednieuw logo in een campagne met bekend Brits talent

Geschreven door Eline van Dijk

1 minuut lezen

/

07 Feb, 2023

Burberry lanceert de eerste campagne van Daniel Lee en onthult daarmee een gloednieuw logo. Lee begon in oktober 2022 als creative director van het Engelse modehuis en nam daarmee het stokje over van Riccardo Tisci.

Verfijnd & elegant

Vanaf het moment dat Lee zijn intrede maakte, waaide er een frisse wind door Burberry's creatieve team. Met het leegvegen van de Instagrampagina werd het voor iedereen duidelijk: Lee koos voor een schone lei. Na een korte periode van stilte vulde de pagina zich gisteren plots met een indrukwekkende campagne. De beelden laten een scala aan bekend Brits talent zien. Onder andere Shygirl, Skepta, John Glacier, Liberty Ross en Lennon Gallagher zijn van dichtbij in beeld gebracht. Persoonlijk, met nadruk op natuurlijke schoonheid en bestempeld met het nieuwe logo. Het klassieke paardenembleem is in een nieuw jasje gestoken met verfijnde lijnen, fris wit en diepblauw. Ook het letterlogo is anders: het strakke dikgedrukte font is ingeruild voor fijne, elegante letters.

Nog geen reacties

avatar

Meer van CreativeByNature

Off The Tracks: Utrecht's  Urban Sports & Street Culture Festival

Off The Tracks: Utrecht's Urban Sports & Street Culture Festival

1 dag geleden / 1 minuut lezen

    Wardrobe 00: Een nieuwe dimensie van streetwear door No Limit Amsterdam

    Wardrobe 00: Een nieuwe dimensie van streetwear door No Limit Amsterdam

    17 May

    /

    1 minuut lezen

    Ontdek De SS24 Resort Collectie van Daily Paper

    Ontdek De SS24 Resort Collectie van Daily Paper

    18 Apr

    /

    3 minuten lezen

    Nieuwe Patta-winkel opent haar deuren in Lagos, Nigeria

    Nieuwe Patta-winkel opent haar deuren in Lagos, Nigeria

    05 Apr

    /

    1 minuut lezen

    Puma Palermo viert zijn Siciliaanse roots met twee nieuwe colorways

    Puma Palermo viert zijn Siciliaanse roots met twee nieuwe colorways

    20 Mar

    /

    1 minuut lezen

    Geen telefoons tijdens de modeshow van The Row: de invloed van viraliteit op het modelandschap

    Geen telefoons tijdens de modeshow van The Row: de invloed van viraliteit op het modelandschap

    06 Mar

    /

    1 minuut lezen

    Cookie voorkeuren

    Deze website maakt gebruik van cookies om de website te laten functioneren en statistieken te bewaren. Deze statistieken zijn volledig anoniem tenzij je andere toestemming geeft. Klik deze melding weg met "Advies gebruiken" om alle cookies te gebruiken. Wil je je eigen instellingen gebruiken, klik dan op "Gebruik mijn instellingen".