Ray-Ban x Facebook brengen nieuwe smartbril uit

Geschreven door Joshua Clarke

1 minuut lezen

/

10 Sep, 2021

ray-ban-and-facebook-smart-glasses-info-0001.jpeg

Je leest het goed! Laat je telefoon maar thuis. Ray-Ban en Facebook hebben een nieuwe bril op de markt gebracht genaamd: Ray-Ban Stories. Dit is de eerste keer dat deze twee bedrijven samen werken. De klassieke Wayfarer style van Ray-Ban krijgt een moderne update met de technologische hulp van Facebook. Met de Ray-Ban Stories kunnen gebruikers onder andere foto’s en video’s maken. Maar, wat deze smartbril anders maakt dan andere brillen is dat je er ook mee kan bellen.

034dac_866a4e0740b0486ba0c79e5a84a7b23e~mv2.jpg

In Detail

De Ray-Ban Stories komen in twintig verschillende combinaties en drie modellen (Wayfarer, Meteor en Round). Met behulp van de dual vijf megapixel-camera’s en LED lichten aan de voorkant van de bril, zijn de foto’s en video’s op goeie kwaliteit terug te zien. Om gebruik te maken van deze functie roep je dan: "Hé Facebook, neem een foto". Om de foto’s te bekijken of te delen op sociale media, is het handig om de Facebook View-app te downloaden. Naast het nemen van foto’s met je bril kan je nu ook bellen en muziek luisteren. Door de ingebouwde bluetooth en drie microfoons, kunnen gebruikers nu bellen en genieten van hun favoriete nummers.

rb 3.jpg

De Ray-Ban Stories zijn nu verkrijgbaar en zijn 329 euro. De bril is nog niet te koop in de Nederlandse brillenwinkels, maar het is mogelijk om de bril online te bestellen.

Nog geen reacties

avatar

Meer van CreativeByNature

Comedian Sjoerd Scott brengt het liefst mensen samen met zijn grappen

Comedian Sjoerd Scott brengt het liefst mensen samen met zijn grappen

06 Apr / 1 minuut lezen

    Comedy en muziek komen samen in de kunstgalerie van het art’otel met art’beat

    Comedy en muziek komen samen in de kunstgalerie van het art’otel met art’beat

    31 Mar

    /

    2 minuten lezen

    Brutalisme, watertanks en Arabische kleding: de visuele inspiratie achter de beelden van ‘Dune: Part Two’

    Brutalisme, watertanks en Arabische kleding: de visuele inspiratie achter de beelden van ‘Dune: Part Two’

    09 Mar

    /

    4 minuten lezen

    A$AP Rocky schittert én rapt in Rihanna’s nieuwe ‘FENTY Skin’ commercial

    A$AP Rocky schittert én rapt in Rihanna’s nieuwe ‘FENTY Skin’ commercial

    09 Jan

    /

    1 minuut lezen

    The Sphere: hightech podium in Las Vegas brengt live events naar een ongekend niveau

    The Sphere: hightech podium in Las Vegas brengt live events naar een ongekend niveau

    07 Jan

    /

    3 minuten lezen

    Studio Ghibli’s nieuwe film ‘The Boy and The Heron’ is de anime-versie van ‘Alice in Wonderland’

    Studio Ghibli’s nieuwe film ‘The Boy and The Heron’ is de anime-versie van ‘Alice in Wonderland’

    02 Jan

    /

    1 minuut lezen

    Cookie voorkeuren

    Deze website maakt gebruik van cookies om de website te laten functioneren en statistieken te bewaren. Deze statistieken zijn volledig anoniem tenzij je andere toestemming geeft. Klik deze melding weg met "Advies gebruiken" om alle cookies te gebruiken. Wil je je eigen instellingen gebruiken, klik dan op "Gebruik mijn instellingen".